Rimmel, Ρίτα Όρα και Κάρα Ντελεβίν συστρατεύονται κατά του cyberbullying

Date:

Μία στις τέσσερις γυναίκες παρενοχλείται στο διαδίκτυο για την εμφάνισή της και 115 εκατομμύρια φωτογραφίες διαγράφονται κάθε χρόνο λόγω εκφοβισμού (cyberbullying).

Το 57% των γυναικών που έχουν πέσει θύματα εκφοβισμού δεν λένε σε κανέναν για τις εμπειρίες τους και το 46% των νέων γυναικών αυτό-τραυματίζονται ή βιώνουν διατροφικά προβλήματα μετά την κριτική ή την αποδοκιμασία στο διαδίκτυο για την εμφάνισή τους.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα που διεξήχθη με πρωτοβουλία του brand προϊόντων μακιγιάζ Rimmel, στην οποία συμμετείχαν 11.000 γυναίκες ηλικίας 16-25 ετών απ’ όλο τον κόσμο.

Το Rimmel London ξεκίνησε ψηφιακή εκστρατεία κατά του εκφοβισμού στο διαδίκτυο με την υποστήριξη της Κάρα Ντελεβίν, της Ρίτα Όρα και του ιδρύματος The Cybersmile Foundation.

Η πολυεθνική Coty που ανήκει το brand στηρίζει τον σκοπό, καθώς έχει βρεθεί αντιμέτωπο με το φαινόμενο του bullying στο διαδίκτυο. Σε συνέντευξή του στο περιθώριο παρουσίασης της εκστρατείας, ο Μάικλ Μπράις, ο γενικός διευθυντής πωλήσεων των προϊόντων μακιγιάζ στην Coty, υπενθύμισε πρόσφατη διαφήμιση για το make up Rimmel, στην οποία οι εικόνες των μοντέλων δεν είχαν υποστεί επεξεργασία.

H καμπάνια της Rimmel London’s ‘I Will Not Be Deleted’ θα ξεκινήσει στις 12 Νοεμβρίου 2018

Share post:

LATEST

MUSTS

Οι Megadeth ανακοίνωσαν τις λεπτομέρειες του νέου τους άλμπουμ “The Sick, The Dying… And The Dead”

Η πολυαναμενόμενη επιστροφή των Megadeth και του Dave Mustaine...

Διάσημοι συγγραφείς που πέθαναν στον άσσο

Η εικόνα ενός φτωχού συγγραφέα που παλεύει για μια...

Οι Metallica κάνουν σεμινάρια στους θαυμαστές τους

Οι Metallica συνεργάστηκαν με τη Yousician, διαδραστική και εκπαιδευτική...

“Ants from up there”: Μετά από ένα χρόνο οι Black Country, New Road επιβεβαιώνουν όλους όσους πίστεψαν στο ντεμπούτο τους

Κινηματογραφικές μπαλάντες, δραματικότηταs "Funeral" των "Arcade Fire", sci-fi κατάθλιψη...
Punked