Ηλεκτρικός πειραματισμός και νάιλον χορδές σε μπλουζ, φολκ και free jazz επιρροές. Kορυφαία συνεργασία επίσης , δηλαδή αγαπημένη μου, αυτή του 2020 στο δίσκο Soundkeeper από τους Gunn-Truscinski Duo.
Ο πειραματισμός στις κιθάρες και η ambient ταυτότητα του Bill Nace γίνεται η γυάλινη μπάντα και το έγο τέχνης που έχει την υπογραφή του στο εξώφυλλο. Από μια είσοδο που μοιάζει με έξοδο, ο χρόνος κινείται ανάποδα και μπαίνει στο ‘on lamp’ όνειρο.
Τοπίο κοντά στην θάλασσα με τον αέρα στην εικόνα να μεταφράζεται σε κινηματογραφική μουσική σύνθεση που τρέχει με το συναίσθημα για 4 περίπου λεπτά και παρασέρνει στο διάβα του τα πάντα. Στο ‘tape’ πειραγμένη η αμερικανική country αλλάζει κεφάλαιο σε αυτό το βιβλίο και απέραντα χωράφια απλώνονται σε ένα μελαγχολικό χειμώνα, μοναχικό σαν το βρεγμένο τρίχωμα του λύκου να αφήνει στο χώμα κηλίδες από αίμα.
‘Venus’ σαν τον πλανήτη και τις γνωστές βροχές από φωτιά, ένας γαλαξιακός τριγμός στο feedback από θόρυβο σε λουπιέρα, σκοτεινιάζει ακαριαία όλο το ύφος του άλμπουμ. ‘Corner dogs’, ένας συνδυασμός των δυο προηγούμενων σταθμών, με μορφές που αλλάζουν συνεχώς σχήμα από ενα χαλασμένο ραδιοφωνάκι. Η κάμερα κινείται μέσα από το ηχείο για να ανοίξει σε ένα γενικό πλάνο και να σχηματιστεί το κάδρο από αυτό το γυάλινο σπιτι.
Ανοίγει η πόρτα στο ‘Fencer’ και βλέπουμε τους μουσικούς εντός της οικίας αυτής να αναπτύσσουν την avant-grade μουσική τους σε μια εξτραβαγκαντσα θορύβου που σείει τα θεμέλια αυτής της πράξης για να δονήσει το ακροατήριο. Στο ‘Sacked’ καταλαγιάζει όλη αυτή η ένταση, σε ένα ακόμα όνειρο αμερικανικής αρμονίας, σαν να ίπτανται όλα πριν την παγανιστική τελετη του ‘Junctions’ και την εξέλιξη της ιστορίας σε αυτό το άλυτο μυστήριο.
Τέλος ή αρχή το ‘Noctiluca’: Σε αυτήν την περιπέτεια, χάνεται ο χρόνος και η αίσθηση από την πλήξη της καθημερινότητας, σαν ένα φως που τρεμοσβήνει πάνω στην λεωφόρο από κάποιο μεγάλο όχημα που δεν καταλαβαίνεις την φορά της κατεύθυνσης του αλλά ταξιδεύεις παρέα.
https://threelobed.bandcamp.com/album/glass-band
‘Αρης Μπαγεώργος