Τρία μόλις δευτερόλεπτα ενός πλάνου όπου δύο άντρες μοιράζονται με τα στόματά τους μια σοκολάτα Cadbury ήταν αρκετά για να αποδείξουν για ακόμα μία φορά πως το ελεύθερο διαδικτυακό περιβάλλον έχει μετατραπεί σε έναν απέραντο τοξικό τόπο όπου κυριαρχεί η μισαλλοδοξία και ο ρατσισμός.
Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία Cadbury κατακρίθηκε έντονα στο περιβάλλον του twitter για τη νέα της διαφήμιση με στόχο την προώθηση του αγαπημένου από το κοινό προϊόντος σοκολατένιου αυγού με γέμιση κρέμα, το γνωστό Creme Egg Golden Goobilee. Μέσα στο πλήθος των ανθρώπων που η διαφήμιση παρουσιάζει να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους γλύκισμα βρίσκονται και δύο άντρες και αυτό αποτέλεσε σκάνδαλο για μερικούς.
Η διαφήμιση κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα και περιλαμβάνει τους Callum Sterling και Dale K. Morgan, οι οποίοι είναι ζευγάρι και στην πραγματική ζωή, και παρά τα θετικά αρχικά σχόλια, προκάλεσε μια ανεξέλεγκτη ομοφοβία από χρήστες του twitter, μερικοί από τους οποίους ανήκουν και στους πιο συχνούς σχολιαστές της πλατφόρμας, οι οποίοι φρόντισαν με ποικίλες και γλαφυρές παραλλαγές του «δεν είμαι ομοφοβικός αλλά» να αποδείξουν τελικά το πόσο πολύ είναι, απειλώντας μέχρι και για μποϊκοτάζ των προϊόντων και βάζοντας μπροστά τις αθώες παιδικές ψυχούλες των τέκνων τους που θα καταστραφούν αν μάθουν ότι ο κόσμος δεν αποτελείται αποκλειστικά από λευκούς cis straight άντρες και γυναίκες.
Τελικά η πιο πετυχημένη απάντηση ήρθε από έτερο χρήστη του twitter ο οποίος σχολίασε: «Ο κόσμος τρελαίνεται επειδή δύο άντρες φιλιούνται γύρω από ένα σοκολατένιο αυγό αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα με μια γυναίκα που απατά τον άντρα της με ένα M&M;»
Ορέστης Μαλτέζος