To ροζ επικράτησε στο κόκκινο χαλί της τελετής απονομής των Όσκαρ, σε πολύ διαφορετικά σχέδια και αποχρώσεις, ακόμη και στους άνδρες, οι οποίοι πλέον δείχνουν λάτρεις του πιο τολμηρού.
Η Άντζελα Μπάσετ (“Μαύρος Πάνθηρας”) με ασύμμετρο φούξια φόρεμα της λιβανέζας σχεδιάστριας Reem Acra και η Τζέμα Τσαν (“Crazy Rich Asians”) με φόρεμα με πτυχώσεις και ουρά του Valentino επέλεξαν την χρωματική ομοιομορφία.
Αντίθετα, το πληθωρικό φόρεμα Schiaparelli από τούλι της Λίντα Καρντελίνι (“Πράσινο Βιβλίο”) σε βαθύ ροζ που δένει με φιόγκο στη μέση προκάλεσε ανάμικτες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά θα μείνει ως η πιο πολυσυζητημένη εμφάνιση της χθεσινοβραδινής 91ης τελετής απονομής.
Όπως στην τελευταία του κολεξιόν την οποία εμπνεύστηκε από τον καλλιτεχνικό του διευθυντή Μπερτράν Γκιγιόν, ο οίκος Σκιαπαρέλι ετοίμασε επίσης ένα φόρεμα που εξέπεμπε μόνο χαρά και αισιοδοξία από λεπτή ροζ μουσελίνα για την ‘Ελεν Μίρεν.
Από το κοστούμι της 29χρονης αμερικανίδας ηθοποιού και ράπερ Awkwafina (“Crazy Rich Asians”) έως το φόρεμα του οίκου Balmain για την Εμίλια Κλαρκ (“Game of Thrones”) και το φόρεμα από ροζ κουφετί τούλι του οίκου Giambattista Valli για την τραγουδίστρια Κέισι Μάσγκρεϊβς, το ροζ επικράτησε του κόκκινου, που ήταν επίσης εντυπωσιακό όπως και οι δημοφιλείς στις βραδιές των ‘Οσκαρ μεταλλικές αποχρώσεις.
Ακόμη και ο Τζέισον Μομόα, ο ήρωας του ‘”Aquaman” επέλεξε vieux rose για το κοστούμι από την τελευταία συλλογή του οίκου Fendi που υπογράφει ο Καρλ Λάγκερφελντ, ο γερμανός σχεδιαστής που πέθανε την περασμένη Τρίτη σε ηλικία 85 ετών.
Ο σχεδιαστής με τα διάσημα μαύρα γυαλιά έστειλε και μια πρέσβειρά του στο κόκκινο χαλί, την ηθοποιό Τέσα Τόμσον (“Creed 2”) σχεδιάζοντας ένα φόρεμα Channel.
Στους άνδρες, ο πιο θεαματικός ήταν ο σκηνοθέτης Σπάικ Λι με μοβ κοστούμι, ως έναν φόρο τιμής στον Πρινς, του οποίου ένα τραγούδι χρησιμοποίησε για την τελευταία του ταινία “BlacKkKlansman”. Ένα σύνολο που συνδυάστηκε με χρυσά αθλητικά μποτάκια, τα οποία κατασκευάστηκαν με αφορμή την βραδιά των ‘Οσκαρ. “Νομίζω ότι αυτή η ταινία είναι στη σωστή πλευρά της ιστορίας”, σχολίασε στο μικρόφωνο του δικτύου Ε!, εκτιμώντας ότι η υποψηφιότητά του στην κατηγορία της καλύτερης σκηνοθεσίας θα έπρεπε να είχε “έρθει νωρίτερα”.