Αστέρες της μουσικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας, όπως οι Βανέσα Χάτζενς και Μάιλι Σάιρους έχουν ήδη κάνει εμφανίσεις με κοσμήματα και ενδύματα με το μοτίβο της κάνναβης, αλλά τώρα περισσότερα brand πολυτελείας μπαίνουν στο παιχνίδι σύμφωνα με το HD.
Οι οίκοι Bulgari και Viktor & Rolf αξιοποιούν σχέδια κάνναβης στις δημιουργίες τους και ο διευθυντής δημιουργικού του Moschino, Jeremy Scott, μοίρασε σοκολάτες κάνναβης στην πρώτη σειρά της πρόσφατης επίδειξης στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Οι Ολλανδοί σχεδιαστές Viktor & Rolf τον περασμένο μήνα στην επίδειξη μόδας της συλλογής του Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 στο Παρίσι λάνσαραν μία βραδινή τουαλέτα από τούλι σε χρώμα λάιμ που έγραφε «Άμστερνταμ» στο στήθος τού μοντέλου και είχε στο κέντρο ένα γιγαντιαίο φύλλο κάνναβης.
Ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων παρουσίασε ένα κολιέ της συλλογής Wild Pop High Jewelry εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’80 , δημιουργία από χρυσό 18 καρατίων με φύλλα κάνναβης διακοσμημένα με διαμάντια. Στον ιστοχώρο του οίκου αναφέρεται ότι «εμπνευσμένο από τη χρήση της ψυχαγωγικής κάνναβης, το κολιέ είναι ένα κόσμημα με υψηλό ποσοστό εθισμού».
«Το ασυνήθιστο περιδέραιο είναι ένας ειρωνικός, τολμηρός και κομψός τρόπος για να απεικονιστεί η μαγική επίδραση που γοήτευσε τη γενιά της δεκαετίας του ’80 με όνειρα της φυγής», σημειώνεται στο σχόλιο του site. Πιο νηφάλια κοσμήματα του Bulgari έχουν φορέσει πρόσφατα η Σαρλίζ Θέρον και η Κίκι Λέιν στην τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Μπέλα Χαντίντ φωτογραφήθηκε με ένα κολιέ «Happy Leaves» Bulgari με ρουμπίνια σε δείπνο που διοργάνωσε ο οίκος.