Ξεκινά το επεισόδιο και βλέπουμε τα κορίτσια να παρελαύνουν πίσω στα καμαρίνια μετά την αποχώρηση της Farrah Moan. Η Valentina έζησε το δράμα του να στείλει σπίτι την αγαπημένη της φιλενάδα, αλλά έδειξε δύναμη διότι αυτή είναι η φύση του διαγωνισμού. Κανονική «Σφετερίστρια».

Η Gia μας λέει πως θα κοιμηθεί καλύτερα το βράδυ τώρα που μίλησε ανοιχτά με τη Farrah και μπορεί να προχωρήσει επιτέλους με τη ζωή της (I guess). Η Trinity πρήζει τη Monet για το φόρεμα που φορούσε κατά τη διάρκεια του Lip-Sync της εναντίον της Valentina, επειδή ως γνωστόν τα φορέματα νικούν στα Lip-Sync, duh!

Αρκετά με τα χθεσινά δράματα όμως, πάμε να δημιουργήσουμε καινούρια. Σε αυτό το επεισόδιο οι drag queens που απέμειναν θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν στο Snatch Game, το Main Challenge που ιστορικά δείχνει το πόσο οξυδερκής και καλή στον αυτοσχεδιασμό είναι μια κουίν, μιας και καλείται να μιμηθεί μία celebrity και να παίξει σε τηλεπαιχνίδι χωρίς να βγαίνει στιγμή από το ρόλο της. Αυτή τη φορά όμως, υπάρχει μια μικρή μικρή αλλαγή στο σενάριο. Αντί το τηλεπαιχνίδι να κυλήσει σε στυλ «Κουτιά Των Αστέρων» όπως γινόταν σε όλες τις σεζόν μέχρι τώρα, θα ακολουθήσουν στα χνάρια της Βάσια Τριφύλλη, και θα κάνουν το ραντεβού στα τυφλά, ή μάλλον… στα καλιαρντά (μου χα χα).

bg3ike1fbjvoxscmcvh4Στην αρχή βιώνουμε ένα πολύ αληθινό δράμα ανάμεσα στη Gia και την Trinity επειδή και οι δύο τους έχουν επιλέξει να κάνουν την Caitlyn Jenner, μέχρι κι εγώ συγχίστηκα, να πω τη μαύρη μου αλήθεια. Τελικά όλα τα κορίτσια συμφωνούν με την εναλλακτική λύση της Gia να κάνει την Jenny Bui, τρανή γκουρού του μανικιούρ, που έχει αναλάβει και τα νύχια της Cardi B (και τι καλά που τα πήγεεε).

Και δώσ’του ξεκινάει το πρώτο Ραντεβού-Έχομε-Την-Τύφλα-Στα-Μάτια-Μας, όπου ο εργένης (Gus Kenworthy) θα πρέπει να διαλέξει την αγαπημένη του από την πρώτη φουρνιά celebrities.

Στην πρώτη καρέκλα κάθεται η Monet X Change που υποδύεται μία πάρα πολύ αδιάφορη και άχρωμη Whitney Houston (πυροβολήστε με χα-ΧΑ), δεύτερη στη σειρά κάθεται η Naomi με μια πολύ έξυπνη μίμηση της Wendy Williams. Στην Τρίτη καρέκλα κάθεται η Trinity the Tuck με την καλύτερη μίμηση του επεισοδίου, κάνοντας την Caitlyn Jenner και πετώντας ατάκες σε πραγματικά κάθε μικρή ευκαιρία. Τελευταία, καταϊδρωμένη και πολύ άβολη, η Eartha Kitt (Valentina). Εντάξει, είναι λες και πήρε όλη τη σελίδα της Wikipedia, την άνοιξε μπροστά της και ξεκίνησε να μιλάει ακατάπαυστα. Φλύαρη και χωρίς καμία απολύτως ουσία.

kmbqq4wtqpuvlq6oipfcΣτο δεύτερο Ραντεβού στα Γκαβά αυτή τη φορά στο ρόλο του εργένη παίζει ο (αχ…)  Keiynan Lonsdale (είναι τόσο αστείο να τον βλέπεις να προσπαθεί να κάνει τον στρέιτ σε αυτό το περιβάλλον) και θα πρέπει να διαλέξει τη γυναίκα των ονείρων του (εμένα δηλαδή!) μέσα από τις υπόλοιπες τέσσερις διαγωνιζόμενες.

Με τη σειρά λοιπόν, πρώτη η Tiffany Haddish (Monique Heart) πραγματικά χαρά θεού και γεμάτη ενέργεια. Δεύτερη η Manila Luzon κάνει τη θρυλική Barbra Streisand (ομολογουμένως πολύ καλά, αλλά με τον ανταγωνισμό που έχει αυτό δεν λέει και πολλά). Τρίτη στη σειρά είναι η Gia Gunn που… υποδύεται είναι μάλλον η λέξη; Δολοφονεί; Τέλος πάντων, κάτι κάνει στην Jenny Bui, η οποία να σημειώσουμε πως κατάγεται από την Cambodia, και χαιρετάει τον RuPaul λέγοντας “konnichiwa” (καλησπέρα στα Ιαπωνικά). Στην τελευταία καρέκλα κάθεται η κακομοίρα Latrice Royale που ξεκίνησε να κάνει μια Della Reese σε οίστρο, αλλά χάνοντας την ψυχραιμία της με τη Gia Gunn, μάλλον θα το ρίξει στις σοκολάτες απόψε.

tppdocmk2guijytvwoaaΤοπ νικήτριες των Ραντεβού στα Έχασα-Το-Φως-Μου ήταν φυσικά η Trinity και η Manila, σε συνδυασμό με τα λουκ που σέρβιραν στην τελική πασαρέλα του επεισοδίου, και μιας και μιλάμε για την πασαρέλα:

Με θέμα τις μπότες, η Monet X Change μπαίνει πρώτη στον αγώνα σαν Motocross-dresser από το διάστημα. Το όρθιο χιλιόμετρο Naomi έχει πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα και μπουκάρει μέσα με ένα πολύ ωραίο λουκ, βγαλμένο από κάποιο editorial των Βίκινγκ (ξέρω γω). Η Trinity δεν ποδοπάτησε μόνο στο main challenge αλλά και στην πασαρέλα με ένα εξωπραγματικό λουκ (αχ αυτές οι ζώνες). Την ακολούθησε η Valentina με μια πολύ… ιδιαίτερη επιλογή φορέματος. Μονόχρωμο ανοιχτό καφέ και κυριολεκτικά ολόσωμο από τις μπότες μέχρι το μπούστο.

Η Monique Heart είχε ένα πολύ ωραίο concept για λουκ αλλά… νομίζω στην εκτέλεση θα μπορούσε να είναι καλύτερη, δηλαδή αυτές οι μπότες δεν ξέρω βρε παιδάκι μου. Μήπως μου φταίει το τζιν σορτσάκι που είναι σαν ξεκάρφωτο; Μήπως μου φταίει το texture της γούνας, της μπότας; Μήπως μου φταίει που πήρα 2 κιλά τα Χριστούγεννα; Μεχ.

Η Manila μπήκε χοροπηδώντας στην πασαρέλα και συνέχισε να χοροπηδάει, δεμένη χειροπόδαρα σαν BDSM λαγουδάκι, με gag-ball καρότο στο στόμα. Ερωτεύτηκα. H Gia Gunn φόρεσε ένα τέλειο παλτό, αλλά την μπότα δεν την κατάλαβα. Πιο πολύ φαινόταν το παλτό. Την πασαρέλα έκλεισε η Latrice Royale, με κάτι πολύ λαμπερό μεν, αλλά όχι και πολύ εντυπωσιακό. Δηλαδή οκ, έβαλες χαντρούλες να στάζουν παντού, βάλε τουλάχιστον πιο πολλές στις μπότες.

oipu0yuzbqn12uuksklyΣτο bottom 2 βρέθηκε η Valentina και η Gia Gunn. H επιλογή της Trinity δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη, σχεδόν το είπε στη μούρη της Gia πως θα την επιλέξει. H Manila όμως τελείως μόνη της, χωρίς επιρροές από την παραγωγή αναρωτιέται μήπως πρέπει να δράξει την ευκαιρία και να διώξει την Valentina, μιας και η γλυκιά Λατίνα είναι πολύ μεγαλύτερος ανταγωνισμός σε σχέση με τη Gia. Για αυτό λοιπόν και επέλεξε να πιάσει την Valentina από κοντά για να μοιραστεί μαζί της το σκεπτικό, μπροστά στις κάμερες. Η Valentina η μικρή Σφετερίστρια σοκαρισμένη αλλά ψύχραιμη (τι σθένος), δίνει στη Manila μια πραγματική πρόκληση: Να τη νικήσει μέσα στο διαγωνισμό σαν φιναλίστ (κυρία σου λέει).

Ήρθε λοιπόν η ώρα της αλήθειας και το Lip-Sync for your legacy, κονταροχτυπήθηκαν η Manila με την Trinity και μεταξύ μας, η Manila ήταν η πρωταγωνίστρια σε αυτό το βίντεο κλιπ. Σοκ και δέος τελικά η Manila βγάζει από το ντεκολτέ της το κραγιόν με το όνομα της Gia Gunn, και γλιτώσαμε την οργή των ακολούθων του Λατίνου Βόλντεμορτ.

Αγκαλίτσες φιλάκια και έξω από την πόρτα η Gia, να δούμε τώρα με ποια θα ασχοληθούμε στα επόμενα επεισόδια. Καλή χρονιά είπαμε;

Αδέκαστο Κείμενο: Θάνος Βαρνάβας