Τα beauty brands συμβάλλουν κατά του κορωνοϊού

Τον τελευταίο καιρό ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις που μας φέρουν ολοένα και πιο κοντά σε αρχές και αξίες όπως η ατομική υπευθυνότητα και η κοινωνική αλληλεγγύη. Σε αυτό που συμβαίνει ο κόσμος της μόδας και τα beauty brands δεν θα μπορούσαν να μένουν αμέτοχοι στον αγώνα που δίνεται παγκόσμια κατά του κορωνοϊού.

Μετά τον πολυτελή όμιλο LVMH (περιλαμβάνει luxury brands όπως Christian Dior, Guerlain και Givenchy) που ανακοίνωσε τη δημιουργία αντισηπτικών και τη δωρεάν διάθεσή τους στις γαλλικές αρχές, η εταιρία Coty (που περιλαμβάνει brands όπως η Wella, ghd, OPI, κ.α.) ανακοίνωσε κι αυτή τη συμμετοχή της στον αγώνα κατά του κορωνοϊού με τη διανομή δωρεάν αντισηπτικών. Προσαρμόζει την παραγωγή ορισμένων εργαστηριακών μονάδων της, ώστε να μπορεί να παράγει- παρέχει δωρεάν υδρο-αλκοολικά gels (αντισηπτικά) σε ιατρικές υπηρεσίες και υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο από τις τοπικές αρχές.

Η L’Oréal Group συμβάλλει ενεργά στην καταπολέμηση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, παράγοντας και διανέμοντας δωρεάν αντισηπτικά τζελ στις γαλλικές υγειονομικές αρχές. Η La Roche-Posay, μέλος της L’Oréal Group, πρόκειται να “εφοδιάσει με υδροαλκοολικό τζελ τα νοσοκομεία, τα γηροκομεία και τα συνεργαζόμενα φαρμακεία”, ενώ παράλληλα πρόκειται να παρέχει μπουκάλια σε εγκαταστάσεις που έχουν τη δυνατότητα να παράγουν τα δικά τους αντισηπτικά τζελ. Η Garnier θα παρέχει “εκατομμύρια δοχεία με αντισηπτικό τζελ” σε όλην την Ευρώπη. Επιπλέον, η L’Oréal θα δωρίσει 1 εκατομμύριο ευρώ σε οργανώσεις, που βοηθούν τους μειονεκτούντες. Η εταιρεία θα προσφέρει “kit υγιεινής, που θα περιλαμβάνουν αφρόλουτρο, σαμπουάν, και υδροαλκοολικό τζελ για κοινωνικούς λειτουργούς και εθελοντές”.

Ο όμιλος Pierre Fabre στο εργοστάσιο δερμοκαλλυντικών του, στην περιοχή Tarn της Νοτιοδυτικής Γαλλίας, έχει κινητοποιηθεί πλήρως για την παραγωγή ενός υδροαλκοολικού ζελ. Ο Το συγκεκριμένο υδροαλκοολικό ζελ δεν είναι προϊόν της τακτικής γραμμής παραγωγής της Pierre Fabre. Παράγεται εκτάκτως και χρειαζόταν κατά συνέπεια περισσότερη ταχύτητα και ευελιξία από τις ομάδες του εργαστηρίου που έπρεπε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αναπροσαρμόσουν μια γραμμή παραγωγής που χρησιμοποιείται συνήθως για σαμπουάν, να χρησιμοποιήσουν φιαλίδια περιεκτικότητας 100 ml που συνήθως χρησιμοποιούνται για τα προϊόντα της μάρκας Klorane και να συγκεντρώσουν όλα τα απαραίτητα συστατικά για την παραγωγή του ζελ (alcool, γλυκερίνη, απεσταγμένο νερό) και τέλος να τυπώσουν περισσότερες από 600.000 ετικέτες το συντομότερο δυνατό.

#μενουμε_σπιτι #Covid_19

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

+ 64 = 68